"Belangrijkste" nieuws

Wij starten met de restauratie van de Paskerk te Doetinchem!

Na de verhuizing van het secretariaat naar de rechterzijbeuk van de kerk en het in gebruik nemen van de nieuwe Mariakapel in de linkerzijbeuk kunnen wij ons volledig richten op een nieuw en belangrijk doel: restauratie van onze mooie kerk.

Ter ondersteuning van dit doel houden wij deze website bij.
U vindt hier alle informatie die over het gebouw beschikbaar is, samen met waar mogelijk foto's.
U kunt wanneer dat relevant wordt de restauratie volgen en om sponsoring interessant te maken vindt u aan de rechterzijde van de pagina's logo's met "links" naar de websites van onze sponsoren.

Wij organiseren verschillende activiteiten rond de restauratie van de Paskerk.
U wordt hier van alle evenementen op de hoogte gehouden, met data en tijd.

Hebt u vragen en of opmerkingen, e-mail ons. We doen ons best om alles zo snel mogelijk te beantwoorden.

Echter, wij ontvangen tussen de 100 en 150 e-mail berichten per dag, laat daarom alstublieft onze tekst in het onderwerp staan, wij herkennen het dan als een aanvraag en het bericht verdwijnt niet in de spam box.

Sponsor de restauratie van de Paskerk

Om onze mooie kerk te behouden is restauratie nodig.
Naast de links naar sponsoren met een eigen website, zetten wij van iedereen die ons steunt hier de naam, eventueel met link.
Wilt u gebruik maken van deze unieke mogelijkheid stuur dan een e-mail naar ons secretariaat (Informatie).

Deze site

Vindt u de teksten op deze site te klein dan kunt u door gelijktijdig de Ctrl-toets en de + in te drukken de teksten vergroten. Ctrl en - geeft kleinere letters.

Wij willen van deze site graag een historisch document maken van onze Paskerk.
Heeft u informatie, documenten en of foto's die daar niet bij mogen ontbreken, laat het ons dan a.u.b. weten.

© Copyright 2000 - 2009; Stichting Restauratie Paskerk; alle rechten voorbehouden.
Alle op deze website genoemde handelsmerken en productnamen zijn ® © ™ van hun respectievelijke eigenaren.

kan

link